Δευτέρα 22 Μαΐου 2017

Ό,τι έγινε, πέρασε






Caravaggio



Συνειδητοποιώ πως οτιδήποτε καταφέρνω κάθε φορά είναι εκείνο που μπορώ να κάνω κάθε φορά σύμφωνα με τις εξωγενείς και ενδογενείς συνθήκες.
Τίποτε δεν τελειώνει οριστικά. Μπορώ να επιτύχω τους στόχους μου χρησιμοποιώντας διαφορετικές διαδρομές. Όταν κλείνει μια πόρτα, όταν μία ευκαιρία χάνεται, κάποια άλλη θα παρουσιαστεί την κατάλληλη στιγμή. Μένω ψύχραιμος, με επίγνωση και αισιοδοξία.

Ό,τι έγινε, πέρασε. Ό,τι συνέβη άφησε πίσω του αποτυπώματα εμπειρίας και μαθήματος. Δύσκολα και εύκολα μαθήματα. Ευχάριστες και δυσάρεστες εμπειρίες. Όλα είναι δικά μου στον δρόμο τον ιερό της εξέλιξής μου. Όλα τα αποδέχομαι, τα καλοδέχομαι, τα σέβομαι, τα αγαπώ.

Κοιτάζω μπροστά, ο χρόνος είναι δικός μου και οι αποφάσεις επίσης. Μπορώ να ανατρέψω, να απαλύνω, να εκτιμήσω με άλλο μάτι, τις καταστάσεις και τα γεγονότα. Μπορώ να δημιουργήσω μία διαφορετική εσωτερική πραγματικότητα, μία πραγματικότητα δύναμης, θάρρους, αυτοεκτίμησης και ευγνωμοσύνης.

Αυτή, ακριβώς, η αλλαγμένη πραγματικότητα θα μεταβάλει, θα μετουσιώσει και την αντίληψή μου για ό,τι με περιβάλλει, ακόμη και για τα θέματα στα οποία δεν μπορώ, κατά τρόπο δραστικό, να επέμβω, για εκείνα που δεν μπορώ να αλλάξω.

                                                           Σταυρίνα Λαμπαδάρη